Durata de livrare: Livrare in 1-2 zile
Pompa permite evacuarea completa a uleiului din motor fara a mai fi necesara folosirea supapei de evacuare. Doar introduceti furtunul de drenaj (cu un diametru de 6 mm) si evacuati coplet uleiul.
Pompa poate fi folosita si pentru tranfer motorina sau ulei motor intre recipiente. Este recomandata pauza la fiecare 20 de minute de lucru continu.
Vine cu toate accesoriile necesare: cablu si conectori la baterie, furtun evacuare, furtun drena, coliere strangere.
Alimentare se face de la bateria de 12V a masinii, cu ajutorul cablului si clemelor incluse.
Esste important sa conectati clema rosie la pozitiv-ul (+) bateriei si clema neagra la polul negativ (-) al bateriei.
Comutator Pornit / Oprit in partea spate a pompei.
Temperatura lucru -5 ° C pana la + 55 ° C.
Ideal pentru utilizare in: service, santiere de constructii, ateliere, marina, agricultura si aviatie.
Nu utilizati pentru transfer:
combustibili care contin etanol, lichide explozive, lichide corozive, solventi, acizi, alcalii, apa etc.
Inainte de a evacua uleiul asigurativa ca motorul este cald, peste 40 grade pentru o eficienta maxima a pompei.
Nu folositi pompa cu motorul pornit.
Nu folositi pentru a extrage apa sau lichide extrem de inflamabile precum parafina sau benzina.
Pastrati pompa in loc ferit de praf, acesta poate distruge elementele interne.
Debitul pompei depinde de vascozitatea lichidului extras, astfel pentru ulei motor cu o temperatura de 40-50 grade poate extrage cu un debit de circa 180 litrii pe ora si motorina la o temperatura de 28-25 grade la un debit de 250 litrii pe ora.
Lungime furtun sonda aprox 120 cm , grosime exterioara 6 mm
Lungime furtun evacuare aprox 130 cm, grosime exterioare 12 mm. Include stut reductie la 9 mm
Este important pentru o durata de viata cat mai lunga si pastrarea capacitatii pompei ca la fiecare 20 minute de functionatre sa o opriti pentru 5-10 minute.
Panainte Beni,
Recomand
RaspundeA fost util acest review?
1 persoana a considerat acest review util!